Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1578493
LazerHawke skrev:Hej

Ni som beställt/har xc60 recharge vilken av mattorna i bagageutrymmet kör ni med? den som ingick i paketet eller bytte ni till vändbara? ni som kör den som ingår i paketet hur funkar den åker grejerna omkring ex om man har en låda med diverse prylar ståendes bak?

mvh
Mattan i paketet är ok, åker inte omkring utan har lite fasthet, eller vad man ska kalla det.
#1578495
Den i plast är bäst. Flyger inte omkring i bagaget utan är format utefter den.
#1578500
Robbi skrev:
LazerHawke skrev:Hej

Ni som beställt/har xc60 recharge vilken av mattorna i bagageutrymmet kör ni med? den som ingick i paketet eller bytte ni till vändbara? ni som kör den som ingår i paketet hur funkar den åker grejerna omkring ex om man har en låda med diverse prylar ståendes bak?

mvh
Mattan i paketet är ok, åker inte omkring utan har lite fasthet, eller vad man ska kalla det.
tänker att en plastback som man organiserat lite prylar i lär kana runt på underlaget trots antiglidskydd på mattans yta? vad är din erfarenhet?
#1578517
LazerHawke skrev:
Robbi skrev:
LazerHawke skrev:Hej

Ni som beställt/har xc60 recharge vilken av mattorna i bagageutrymmet kör ni med? den som ingick i paketet eller bytte ni till vändbara? ni som kör den som ingår i paketet hur funkar den åker grejerna omkring ex om man har en låda med diverse prylar ståendes bak?

mvh
Mattan i paketet är ok, åker inte omkring utan har lite fasthet, eller vad man ska kalla det.
tänker att en plastback som man organiserat lite prylar i lär kana runt på underlaget trots antiglidskydd på mattans yta? vad är din erfarenhet?
Beror nog på vikten på lådan och hur tvär kurvan ärBild.

Det är bra antiglid på mattan i mattpaketet.
#1578523
Robbi skrev: sön 12 maj 2024, 19:54
LazerHawke skrev:
Robbi skrev: Mattan i paketet är ok, åker inte omkring utan har lite fasthet, eller vad man ska kalla det.
tänker att en plastback som man organiserat lite prylar i lär kana runt på underlaget trots antiglidskydd på mattans yta? vad är din erfarenhet?
Beror nog på vikten på lådan och hur tvär kurvan ärBild.

Det är bra antiglid på mattan i mattpaketet.
Låter bra får prova den då annars köpa vändbara :-)
Golv i lastutrymmet V60

Hade du golvet med bärkassehållare? Var[…]

Jag plockade bort DPFen på min V70 2011 Driv[…]

Tror min v60 recharge t6 2022 har samma problem, t[…]

Fläkthelvete

samma på min v60 recharge 2022, man kan ju b[…]