Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#757299
Bild

Fikk min V40 D2 Momentum igår
Rett og slett rålekker i hvit
Stort sett fornøyd så langt utenom ett par ting.
DAB radioen er vesentlig dårligere enn i min mors V60, mister mye oftere dekningen.
Klargjøreren har slurvet ved rengjøring av den sorte delen på bakfangeren, ser skikkelig matt ut enkelte plasser.
Kjørt noen få mil i dag, og endte opp på 0,41 L/mil. Akseptabelt
#757618
spaceuser skrev:ÄNTLIGEN!
Blien hämtades ikväll. Tog mer än två timmar att fixa rubbet, dvs få en snabb genomgång, ägarbyte på inbytet samt betala kalaset. Här en första bild på "pärlan" :D

Bild
Dra åt helsike vad vacker, mer bilder, mer bilder !
#757639
opA skrev:
spaceuser skrev:ÄNTLIGEN!
Blien hämtades ikväll. Tog mer än två timmar att fixa rubbet, dvs få en snabb genomgång, ägarbyte på inbytet samt betala kalaset. Här en första bild på "pärlan" :D

Bild
Dra åt helsike vad vacker, mer bilder, mer bilder !
Bilder kommer, men kameran gav urdåliga bilder idag, plus att det började att regna när jag försökte ta några fina. Återkommer under veckan om solen visar sig :D
#758417
opA skrev:Dra åt helsike vad vacker, mer bilder, mer bilder !
Jag lovade mer bilder. Jag till och med ska försöka mig på att blogga lite om den framöver. Det blir liksom mera samlat med intryck i ord och bild. Det finns även andra som gör detta här, bla hasofy som har sin här, http://www.myv40.com/. Det var hans fina blog som väckte idén. Jag har inte ambitionen att försöka konkurrera på något sätt, utan bara visa mina intryck över just "min röda V40" :D

Kika här på mitt första försök, http://myredv40.wordpress.com/
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
Felsökning AC V70 MY15

Hyfsat vanligt att reglerventilen på kompres[…]

Koppla extraljus mot bef kablage

Styrströmmen i kontaktstycket sluter till min[…]

Jag vill oxå ha ett datum på min!!! :[…]

Köpa s40/s60?

S40 är en konserv. S60 är en bil &[…]