Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av lobbysleeper
Tänkte att det var flera som frågat om bilder när folk fått sina R-design bilar, så varför inte samla ihop dem i en tråd.
Varsågoda att bidra med bilder på era R-Design vagnar, jag börjar med ett par spontanbilder på min 2,5FT R-design vid leverans iförd vintersulor;

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

PS. guide till http://www.forumbilder.se;
1. "Bläddra" och välj bild att ladda upp (max 4MB filstorlek)
2. Låt "Beskära bild" vara ikryssat (640x480), för enkelhetens skull.
3. Kryssa ur "Publik bild" = endast de som får länken hittar bilden, så visas inte era bilder på forumbilder.se för alla.
4. klicka "Ladda upp"
5. kopiera sedan textremsan i rutan för antingen
"Thumbnail för forum (alt. 1)" = liten bild visas här, folk får sedan klicka till stora bilden
eller
"Hotlink för forum (alt. 1)" = stor bild visas direkt i tråden (som mina bilder ovan)
6. klistra in hela raden i textrutan för meddelandet ni skriver här på forumet.
Användarvisningsbild
av rdesign11
Tjusigt... Här är min:

Bild

Bild

Bild

Bild
Senast redigerad av 1 rdesign11, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av farmerswalk
Bild

Bild

dålig bild med vinterdäcken på. Skulle varit in och vinterpolerat bilen men har fått influensa....
Bild
av hakkan21
Hämtade min fredags. Hade bara mobilen med, så inte så bra bild. Vinterdäck på också.

Håkan
Bild
Användarvisningsbild
av betterlead
Så här såg OWE ut bara minuter efter att jag hämtat honom från bilskojarna den 12 november. En sol- och regnblandad dag.
Bild
av sandberg80
Kul tråd här för oss som ännu inte fått hämta vår bil. Har jag tur blir det den här veckan, men det känns inte troligt.

Men en sak är säker, jag märker när jag ser de olika färgerna att jag är riktigt nöjd över att jag valde vit, den är fasiken snyggast :D
av steffesa
Ja den vita är snyggast, i fem minuter...
Därför valde jag Seashell :)
Andrabilen är "candy white", bara kul precis när man tvättat den :(

Jaha, det är en större modell ser ja[…]

Visa din semesterbil(d)

Semester... Är man pensionär kan man &ar[…]

Bränslekrux...

Tänkte fixa till det man fuskat ihop i vintra[…]

AC & kylfläkt

Sånt är riktigt tråkigt att r&ari[…]