- fre 17 dec 2010, 21:42
Tänkte att det var flera som frågat om bilder när folk fått sina R-design bilar, så varför inte samla ihop dem i en tråd.
Varsågoda att bidra med bilder på era R-Design vagnar, jag börjar med ett par spontanbilder på min 2,5FT R-design vid leverans iförd vintersulor;

PS. guide till http://www.forumbilder.se;
1. "Bläddra" och välj bild att ladda upp (max 4MB filstorlek)
2. Låt "Beskära bild" vara ikryssat (640x480), för enkelhetens skull.
3. Kryssa ur "Publik bild" = endast de som får länken hittar bilden, så visas inte era bilder på forumbilder.se för alla.
4. klicka "Ladda upp"
5. kopiera sedan textremsan i rutan för antingen
"Thumbnail för forum (alt. 1)" = liten bild visas här, folk får sedan klicka till stora bilden
eller
"Hotlink för forum (alt. 1)" = stor bild visas direkt i tråden (som mina bilder ovan)
6. klistra in hela raden i textrutan för meddelandet ni skriver här på forumet.
Varsågoda att bidra med bilder på era R-Design vagnar, jag börjar med ett par spontanbilder på min 2,5FT R-design vid leverans iförd vintersulor;

PS. guide till http://www.forumbilder.se;
1. "Bläddra" och välj bild att ladda upp (max 4MB filstorlek)
2. Låt "Beskära bild" vara ikryssat (640x480), för enkelhetens skull.
3. Kryssa ur "Publik bild" = endast de som får länken hittar bilden, så visas inte era bilder på forumbilder.se för alla.
4. klicka "Ladda upp"
5. kopiera sedan textremsan i rutan för antingen
"Thumbnail för forum (alt. 1)" = liten bild visas här, folk får sedan klicka till stora bilden
eller
"Hotlink för forum (alt. 1)" = stor bild visas direkt i tråden (som mina bilder ovan)
6. klistra in hela raden i textrutan för meddelandet ni skriver här på forumet.
Mvh Martin
AKA Lobbysleeper™
Kör: V90CC D4 MY20
Tidigare Volvos: XC60 D4 R-Design MY17 / V70 2,5FT R-Design Polestar MY11 / V70II D5 Summum MY08
AKA Lobbysleeper™
Kör: V90CC D4 MY20
Tidigare Volvos: XC60 D4 R-Design MY17 / V70 2,5FT R-Design Polestar MY11 / V70II D5 Summum MY08