I denna avdelning finns allt som har med motorarbeten och trimning att göra, vare sig de är enkla eller avancerade. Glöm INTE att skriva vad det gäller för bil, årsmodell samt motorbeteckning!

Moderator: Moderatorer

Halloj allesammans.

Då den förra tråden blivit väldig stor så startar vi denna.
I denna tråd vill vi att ni som är intresserade skriver in Alias och en email adress så att vi kan få ett humm om hur många det är som är seriöst intresserade innan vi tar kontakt med bsr.

Anmälan kan man göra fram till 20 mars då jag tänkte ta kontakt med bsr den 23 för diskutioner angående rabbater och eventuellt jippo hos dom i växjö.

Vad för rabbater det handlar om vet jag ej men ju fler vi blir ju billigare kommer det att bli.

Om man bor långt ifrån växjö så går även ppcn att skickas med post så det är inget tvång att man måste till växjö för att få bilen optimerad.

Vid frågor så ta det via pm eller i den andra tråden.
Denna tråd håller vi till intresse anmälningar.

UPPDATERING:

Halloj allesammans. Nu har jag återigen varit i kontakt med bsr och dom lovar oss en underbar dag hos dom i växjö återigen där vi kommer bli bjudna på tilltugg vara med o få titta på hur programmvarorna utvecklas och även få möjlighet till effektmätningar och annat kul.

Dom ser fram emot att vi kommer ner och känner sig hedrade med att så stort intresse visats för deras produkt.

Utöver allt detta "godis" som dom erbjuder oss så kommer även en rabbat om 20% att erbjudas för oss som tar tillfället iakt.
Tycker personligen att detta e ett kanon erbjudande och hoppas även att ni andra tycker så.

M.v.h mojja

Edit: Se http://jagrullar.se/forum/viewtopic.php?f=47&t=29176
mvh
Anders
Senast redigerad av 1 mojja, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av gundj
Intresserad
/ gundj [email protected]
Senast redigerad av 1 gundj, redigerad totalt 0 gånger.
Visa din semesterbil(d)

Mycket trevligt! Själv jobbar jag en vecka ti[…]

LED - bländande halvljus

Nu är detta en sajt som vissa inte uppskattar[…]

Fråga när mer hur många lektion[…]

Nu är det bytt tre uppsättningar. Tv&ari[…]