- tis 04 dec 2012, 22:28
Såg på blocket att firman säljer styrenheter för 2400:-, nästan samma pris som från Eberspächer leverantör från England så det är ett bra pris för ny styrenhet.
Hoppas bara inte min styrenhet är dålig men det tror jag inte iaf :D
Har för mig att VIDA har ett felsökningstest för styrenheten om jag inte sett fel, skall ta och kolla på detta så man kan utesluta det också.
[img]http//spj4hd.png[/img]
If your dreams turns to dust, vacuum.
Volvo V50 2.0D 2007, Såld, Volvo V70 GLT 1998, Såld, Volvo 740 1990, R.I.P, Volvo 740 1986
peon skrev:nej har inte ringt och frågat om de, på arbetsordern står det inget heller konstigt nog.. Men jag ser att de "öppnat" enheten från utsidan och sedan limmat ihop den med nån svartgega. Är oxå nyfiken vad som var felet eftersom jag lagt ner så jäkla mkt tid å felsökning.Tycker du skall fråga dem :) Borde ju alltid finnas en felbeskrivning av någon sort. Man vill ju gärna veta vad man betalar för. 2400:- för tex en nytt kontaktstycke kanske inte är så roligt.
Såg på blocket att firman säljer styrenheter för 2400:-, nästan samma pris som från Eberspächer leverantör från England så det är ett bra pris för ny styrenhet.
Hoppas bara inte min styrenhet är dålig men det tror jag inte iaf :D
Har för mig att VIDA har ett felsökningstest för styrenheten om jag inte sett fel, skall ta och kolla på detta så man kan utesluta det också.

If your dreams turns to dust, vacuum.
Volvo V50 2.0D 2007, Såld, Volvo V70 GLT 1998, Såld, Volvo 740 1990, R.I.P, Volvo 740 1986