- tis 26 okt 2021, 19:38
Det stämmer, 05 kom lackade lister och lite annorlunda spolier på bakstötfångaren, även interiört blev det en annorlunda mittkonsol och space ball:en fick ett annat utseende på de manuella.
Enligt min oerhört R-nördiga kollega så var 17" egentligen standard men alla svensksåld hade 18" som standard.
Skickat från min LYA-L29 via Tapatalk
MartinS skrev:Den här tråden har fått mig riktigt sugen på att köpa en S60R. Men jag vill inte ha sönderskruvade ungdomsbilar och originalare i någorlunda skick är det ont om, så jakten fortsätter, kanske tar den aldrig slut :)Kul att du blir sugen, det är riktigt roliga bilar, och udda. Speciellt med en bil som inte är just 18-årsfixad som du säger. Färre och färre blir dom, jag är väldigt nöjd med den jag har, med spec och färg. Hoppas du hittar en till slut som passar det du vill ha :)
När kom R modellerna för P2 plattformen, var det MY04? Blev listerna lackade från 05? Visst hängde strålkastarna med glas med även till facliften? Var det 17" original och 18" som option?
Det stämmer, 05 kom lackade lister och lite annorlunda spolier på bakstötfångaren, även interiört blev det en annorlunda mittkonsol och space ball:en fick ett annat utseende på de manuella.
Enligt min oerhört R-nördiga kollega så var 17" egentligen standard men alla svensksåld hade 18" som standard.
Skickat från min LYA-L29 via Tapatalk
V70R AWD - XC70 D5 AWD - V70 T6 3.0 AWD