Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Fjonsson
#1350352
Man avrådde mig från att skapa fler oncall-användare. Vi använder samma login på två telefoner. Fungerar.
Man kan väl se var bilen är även om man har två olika användare om dom är kopplade till samma bil? Vad blir skillnaden?
#1350407
Fjonsson skrev: sön 24 nov 2019, 22:06 Man avrådde mig från att skapa fler oncall-användare. Vi använder samma login på två telefoner. Fungerar.
Man kan väl se var bilen är även om man har två olika användare om dom är kopplade till samma bil? Vad blir skillnaden?
Vad skall jag satsa på nu tycker ni som använt voc ett tag.
Tre olika inlogg eller ett tillsamans!
#1350417
Jag har ett login som både jag och min fru använder. Fungerar bra.

Om det någon gång i framtiden kommer funktionalitet som kräver individuella konton får jag skaffa det då. Nu är det för mig enklare med bara ett konto.
av Lockis
#1350425
@carsearch,

Jag och min sambo har separata inlogg.
Ser ingen fördel eller nackdel med något sätt.
#1350493
Lockis skrev: sön 24 nov 2019, 21:55 @S80-04,
Lol, är det något man oroar sig för. Att ens respektive ser vart man varit (inte vart man kört eller vart man är och kör) så har man nog andra bekymmer....
Typ så.... ;-) Ska man på hemligheter åker jag kollektivt.
#1350539
Jag tycker det är smidigt att använda samma inloggning på min och sambons mobil, eftersom båda får meddelande om larmet går och om man glömmer låsa bilen..

Det får man kanske i och för sig även med olika inloggningar... 🤔
av Lockis
#1350570
Ilduce77 skrev:Jag tycker det är smidigt att använda samma inloggning på min och sambons mobil, eftersom båda får meddelande om larmet går och om man glömmer låsa bilen..

Det får man kanske i och för sig även med olika inloggningar... 🤔
Det får man :-D
Tyvärr får man bara SMS till ett nummer så utav den anledningen så behöver man inte 2 konton.
Men som sagt, det finns nog ingen nackdel med det ena eller det andra sättet.
#1350761
Jag undrar om det är någon som har ett knep att få igång VOC . När jag försöker para så står det bara och tuggar i telefonen och sen står det oj något gick fel

Nya bilar måste från och med Juni ha a[…]

Hej! Finns det någon verkstad eller privatp[…]

Service Renault Scenic 2003

I går eftermiddag var dom på besö[…]

De har en förmåga att bli skitiga om ma[…]