Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1578496
Jag väntar också på en sådan. De brukade ha den på 6900 under somrarna, inga nyheter om det än vad jag än tyvärr.
#1578505
LazerHawke skrev:
Drekkus skrev:Jag väntar också på en sådan. De brukade ha den på 6900 under somrarna, inga nyheter om det än vad jag än tyvärr.
tror du dom släpper till t6 awd recharge enligt sidan har dom bara fokuserat på t8 några årsmod??
Tror det inte kommer alls till T6 Recharge motorerna alls vilket är lite tråkigt. Verkar som att dem bara tror att T8 köpare vill ha mer prestanda :crying:
#1578511
Drekkus skrev:
LazerHawke skrev:
Drekkus skrev:Jag väntar också på en sådan. De brukade ha den på 6900 under somrarna, inga nyheter om det än vad jag än tyvärr.
tror du dom släpper till t6 awd recharge enligt sidan har dom bara fokuserat på t8 några årsmod??
Tror det inte kommer alls till T6 Recharge motorerna alls vilket är lite tråkigt. Verkar som att dem bara tror att T8 köpare vill ha mer prestanda :crying:
Jag hade nöjt mig med optimeringen för körbarheten det är ju det dom lyft på t8 i stort.

Bra tips att trycka ner och släppa upp 👍, det[…]

@dh82 , Haft volvos glasögonhållare se[…]

OM RYSSEN KOMMER

Det var ju ett antal Svenskar som reste till arbe[…]

Tack, Lövet!