Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Luthor
#1571519
Hej!

Har dekorlister i högblank krom runt sidorutorna på min Volvo V60 -21. Går det att byta ut dessa mot högblanka, svarta som sitter på bilar med R-design? Sitter de limmade eller med clips?

Mvh, Lasse
#1571523
Luthor skrev: mån 26 feb 2024, 21:33 Hej!

Har dekorlister i högblank krom runt sidorutorna på min Volvo V60 -21. Går det att byta ut dessa mot högblanka, svarta som sitter på bilar med R-design? Sitter de limmade eller med clips?

Mvh, Lasse
Limmade och kanske med clips? alternativ är att foliera/plastdip
av Luthor
#1571527
UnleashFusion skrev:
Luthor skrev: mån 26 feb 2024, 21:33 Hej!

Har dekorlister i högblank krom runt sidorutorna på min Volvo V60 -21. Går det att byta ut dessa mot högblanka, svarta som sitter på bilar med R-design? Sitter de limmade eller med clips?

Mvh, Lasse
Limmade och kanske med clips? alternativ är att foliera/plastdip
Jo, det är det jag undrar?! Plastidip är inget alternativ, tål inte avfettning...
Användarvisningsbild
av ShogunX
#1571533
Listerna är limmade och att byta ut dem med gott resultat är krångligt. Mycket enklare är att låta en duktig firma foliera dem.
av Luthor
#1572053
Recharged skrev:Listerna är limmade och att byta ut dem med gott resultat är krångligt. Mycket enklare är att låta en duktig firma foliera dem.
Ok, tack för svaret! Då blir det foliering på firma, eller kanske gör det själv?! ;-)
Dålig värme i kupén

"Ingen skall frysa i en Volvo" - ber&oum[…]

Skulle nog testa hissa upp framhjulen så de […]

Volvo s80. Blinkersspaksproblem.

Hej hopp. Det är olika spakar beroende p&arin[…]

Kanske något liknande…? F274BDB6-DC6E[…]