Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Gnagarn
#575853
Någon som testat master builden och sett om det fungerar. Man vill ju inte uppgradera och loosa telefonfunktionen som det hände med 4.2 uppdateringen.
av Soft
#575865
Det fungerer :-)
På MY11, S60, og MY12 XC60
BT telefon, og audio, med ratt kontroll og sang info på display.
PS har fungert opp til Beta 7, ikke testet GM enda.
av Mjukisdjur
#576003
skojar ni, det funkar ju skitilla om man kör bt+dock samtidigt. Den byter i tid och otid till BT även fast dockad och så kan den få för sig att spela i stort sett vilken låt som helst.
Det har inte funkat i någon build efter 4.3, funkar inte nu och lär garanterat inte vara fixat tills i morgon
(V60 + Iphone 4 + IOS 5 samtliga releaser - har testat ihärdigt)
av Soft
#576019
Nå vet ikke jeg hva du mener med Dock.
Om det er å koble til som iPod så gjør jeg ikke det, har kun BT telefon og Audio
Användarvisningsbild
av Gnagarn
#576033
Kabeln kör jag aldrig med, kör bara över blåtand och det fungerar klockrent idag
av jejje
#576082
Mjukisdjur skrev:menar kabel för musik och bt för telefon funktionerna...
Den håller sig på "dock" i 20sek - 1 min sedan switchar den till BT.
har precis samma fel. riktigt irriterande.
tycker det är "marginellt" bättre ljud via usb/ipod kablen. sen att du får spellistor som du kan bläddra i.
det fungerar som du säger i en 20 sekunder innan det "lägger av".

det enda sättet att få USB/ipod att fungera är att stänga av bluetooth på telefonen. men då får man ingen handsfree för telefonsamtal.

riktigt irriterande detta :(
Användarvisningsbild
av Friman
#576173
jejje skrev: tycker det är "marginellt" bättre ljud via usb/ipod kablen.
Har mycket svårt att se att ettorna och nollorna behandlas olika om det går i kabel jämfört med etern. Möjligvis att kabelns våghastighet som är ca 0.8 jämfört med radiosignaler i fri rymd kan påverka... Dock knappast i positiv riktning.

/Ove
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Lyktorna: Jag vet inte hur stort bekymret ä[…]

Xanthopteryx Riktigt bra jobbat! Detta kan bli r&a[…]

En uppdatering: Jag åkte ut till bilfirma[…]