Forum för ekonomiska frågor som rör volvoägandet, t.ex. försäkringar, garantier, trygghet, verkstäder, lån et.c.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av JAMES
#98663
Hur´ska jag börja, idag bestämde jag mig för att jaga alla,mitt föräkringsbolag,snubbens o polisen.
Förs ringde jag min,min handlegare tog inga telesam, så jag blev hänvisad till en kossa, hon va arg innan jag han förklara mig, o menade minsan att va e de jag inte förstår " du ska skriva till If o begära dina skadesståndsanspråk"
Allså va gör man , joo jag ringer If o blev kopplad till en TREVLIG TANT som hette Lotta,hon sa visst förstår vi din sitvation,de ända din försäkringsbolag behöver göra e skika de dom inte vill ersätta så fixar vi resten.
Så tillbaa på ruta ett. Jag bestämde jag mig att ringa polisen förs sen skulle jag ringa mitt FÄRDELÖSA FÖRSÄKRINGSBOLAG SVELAND;sombara vill ha betalt uttan att göra något till sina kunder. Tillbaka till polisen denna gång fickjag tag någon vettig o de va inga problem dom skulle skicka skadeanmälan i dag, går så hade jag fått veta att jag inte kunde få ut något att kossan nr2 inte viste var anmälan fans, hon skulle visst köpa en bil o hade inte tid, KAN NI FATTA!!
Med de i ninatanckar o va IF hade sag till mig destämde jag mig för att ringa mitt försäkringsbolag "VÄREDLÖS SVELAND" dena gångskulle dom få tänkte jag.
Blev kopplad till samma kossa O jag förklarade va If hade sagt , då säger kossan till mig att de e inte hennes område, VAFAN har kossan sagt till mig innan , Att jag skulle skriftligen skriva mina skadesstånsbegäran till IF o dom minsan inte hade me de att göra,nu va de andra tomgångar nu va de inte kossans område.
Jag fick ett annat nr , o ringer,fick en bra människa phuuu, har bara fått kossor innan,hon fick id nr hoss polisen så dom skulle kolla upp.
till sist kl1645 fick jag samtalet de va Anders från sveland, nu sa han att du kommer att få de avgassystemet du hade, fan tror de effter 1 månad så va de ok
Jag e glad!!!!!!!!!!!!!!!!!!
min erfarenhet efter detta eta reda på va din försäkring vill täcka o inte vill.
Ge aldrig upp om du vet att du har rätt
Sveland e biligast , men jag tror att dom e sämst oxså
Tack till allas stöd på JAGRULLAR
James
Användarvisningsbild
av Loner
#98690
Dubbelpost, låser

/L

https://i.blocketcdn.se/pictures/mobility/1400842[…]

Ja :-D Finns fler märken än Sachs. (v[…]

Ac

Normalt suger man med vacum in olja i en ny kompr[…]

Hej, är intresserad av glasögonhål[…]