Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#672947
SA4AQS: Kanske de :) Har ju en dekal i kofångarn fram å de räcker.
Lucif3r: Inte jag men. Farsan är lite mörkrädd då han kör med den. Jag har de bara för at lyktor är snyggt och effektivt.
Jiim: Hade bara fördraget för 3st men ett 4de skulle inte skada alls. Tack för den.

Nya nr skyltar hittat hit samt en ny skylthållare bak är på plats :P Den från sundsvall var det inte mycket kvar av :P

Lagomt rostig.
Bild
Allvarligt biten så in i helvete. De rasa bara flagor.
Bild
Vart så :P
Bild

Sen hade jag en liten foto session på bilen tidigare i veckan och det blev dessa bilder.
Bild
Bild
Bild
Bild

Kommentera gärna om utseendet på bilen.
#675335
Lucif3r: Jåå Jag vet :P Ser som lite naket ut där. Är sugen på DTM ändrör som finns på SCstyling.

Skriver inget så ni få gissa utifrå bilderna :) :lol: Monterade Blåa Lampor i tak samt läs lamporidag:P Blir de till jag får i Leds.

Bild
Bild
Bild

Inför nästa helg då:
Oljebyte
Stiftbyte
Oljefilter byte OCH!!!!!! Jag tar ev körkortet på FREDAG!!!!!!
#675451
Dieselsmurfe skrev: Bild

Kommentera gärna om utseendet på bilen.
Sitter inte xtraljusen lite snett? I övrigt är det snyggt :P
Dieselsmurfe skrev:Jag tar ev körkortet på FREDAG!!!!!!
Stort lycka till! :-)-) :D

/Kalle
#678006
Kalle:Jo de lutar neråt åt höger men de funkar:-)-) . Tackar jag klarade det också :)

Förutom att jag har blivit ett Körkort rikare så har bilen fått sig en service men inga bilder får ni för de blev inga :(.

Det byttes olja, Filter och stift och JAG kan säga att den vart eller den svarar mer på gasen och den blev piggare. Juste ja flyttade om xljus knappen också :P
#680125
Tack tack :P

Nu då pixbox tydligen inte vill funka så blir det inga bilder på bilen. Men den är tvättad i alla fall.

Nu 29/9 ska jag till luleå och handlar nya Stötdämpare bak och vita sidoblinkers :)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 15

Hej, har en 740-92. Tänkte fråga er kun[…]

Nä, det blir inga extra vingar eller så[…]

KLONK

Kan ju va ventilpaketet. När bytte du olja p[…]

Lagt "hattarna" i Evapo, inte för […]