Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#654600
SA4AQS & White: Tackar. Känns skönt att ha klarat teorin, Har bara kvar uppkörningen som blir till hösten då skolan börjar om.

Tidigare i veckan var jag och balansera bilen då det skaka i bilen mellan 70-80km/h. Var tydligen obalans i alla däcken men nu är det balans så det heter duga. Men tyvärr så var fälgen hö bak skadad men det var inte mycket. I samma veva råkade jag impulshandla ett par fälgar till vinterdäcken. Blev ett par mim, typ liknande som min far hade på sin 745a för längesen. Monterade lite dekaler som ni gillar iadg också bildebevis Ofc!

Impulsköpet
Bild
Gissa platsen.
Bild
Hamnade en under huven också :)
Bild
#656564
Tvättade bilen igår. Om ni tycker att den ser skitig ut efter så är det PGA älvs vattnet. Den blir prickig då den torkar.

Före tvätt
Bild
850
Bild
Efter tvätt, Det är ladans vit färg som cpar bilden :(
Bild
#658271
Lucif3r: Det är spolarslangen :lol: Ska bort med grejerna då bara en sida funkar :P Man kan inte leda tillbaka spolarvätskan tillbaka i tanken?

Här Rullar bilen på :P En sväng till piteå i början av veckan å under den resan gick släpvagnkontakten sönder, Tydligen ärjat av och ingen belysning funkade heller. Ny monterades idag.

I Piteå lastades en Polaris Indy 500 :lol:
Bild
Såg ut såhär, Vart tvungen å göra detta annars hade allt släpat i marken :D
Bild
156Kr fattigare :)
Bild
Slet ur kontakten å hela kopplingen lossna tidigare i veckan.
Bild
Nytt på plats 29Kr fattigare på Jula :lol:
Bild

:lol: :lol: :lol: :lol: 8) :lol:
#658448
Antagligen så ser strålkastarspolningen lika ut som på 740 att det sitter ett T-kors på slangen till vindrutespolningen.
Ta bort korset och sätt spolarslangen till rutan direkt på pumpen så kan du ta bort alla slangar som hänger och dräller till strålkastarna
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15

Kolla så knacksensorn sitter ordentligt fast[…]

Det skall funka utan problem, om någon fr&ar[…]

Nu är P-sensorerna på plats. Blev en sa[…]

Felsökning AC V70 MY15

Hyfsat vanligt att reglerventilen på kompres[…]